Bara så ni vet, nu har Guy bestämt sig för hur riggen skall bli på Park Bar 3.12.16 :)

Bara så ni vet, nu har Guy bestämt sig för hur riggen skall bli på Park Bar 3.12.16 :)

Lördag 3.12.2016 kör vi helkväll på Park Bar 22:30-01:30 !
Lördagen 15.10.2016 kommer vi att vara med på Cancergalan 2016 i Arkipelag
Första scenbilden kommer här och fler dyker förhoppningsvis upp, fler bilder hittar ni på BILDER sidan

Inte långt kvar nu till vår "världspremier" som kommer att ske lördag 30.4 på Park Bars scen i Mariehamn
Hej på er ! Nu har vi kommit så långt med inrepandet av låtar så vi kan ta emot gigbokningar, kontakta via info(a)donttouch.eu alternativt via vår kontaktform här på hemsidan HÄR
/ Don't touch gänget
Nytt år och nytt utseende på hemsidan, dessutom kan vi meddela att vår låtlista (repertoar) håller på att fyllas. Just nu repar vi in låtar och meddelar här på sidan när vi är bokningsbara vilket förhoppningsvis är ganska snart
/ Don't touch